Notice: Undefined offset: 4 in /home/mahbobtarin/public_html/showmahbob.php on line 26
تست خستگی اکسیال


Notice: Undefined variable: width_tablighpx in /home/mahbobtarin/public_html/tablighat.php on line 12




اقتصادی » محصول ایرانی » تعداد بازدید: ٣٠٩٣٩٢
تست خستگی اکسیال
امتیاز:
اقتصاد آنلاین

Notice: Undefined variable: counter in /home/mahbobtarin/public_html/showmahbob.php on line 271
نام محصول:
تست خستگی اکسیال
مشخصات:

معرفی دستگاه تست کشش و فشار دینامیک سری SAF

وقتی مواد تحت بار های تناوبی و تکرار شونده قرار گیرند بسته به عوامل مختلف ، مبحث خستگی در آنها مطرح می گردد که در اثر این پدیده شکست رخ می دهد ، مواد مختلف در اثر این بارهای تناوبی رفتار متفاوت از خود نشان می دهند . برای بررسی رفتار مواد و بدست آوردن طول عمر قطعات بایستی پدیده خستگی با شرایط واقعی آزمایش گردد . در علم مواد ، خستگي يک صدمه ساختاري موضعي و پيش­رونده است که حين بارگذاري دینامیک رخ مي­دهد ، بدین منظور دستگاه سری SAF شرکت سنتام معرفی می گردد .

شرکت سنتام یکی از معدود شرکت های دنیا می باشد که توانایی و تکنولوژی ساخت دستگاههای کشش و فشار محوری اکسیال ( خستگی ) که به بنام Axial Fatigue Machine در دنیا شناخته میشود را دارا می باشد که این دستگاهها در ظرفیت های 1 تا 200 تن و تا فرکانس 100 هرتز قابل ارائه می باشد .

طراحی و ساخت این دستگاه ها در دنیا بسیار پیچیده بوده و نیازمند تجربه و تکنولوژی بسیار بالایی است . همچنین کاربرد بسیار زیادی در بدست آوردن طول عمر قطعات در صنعت دارد ، پیشرفت هر صنعت مخصوصا در صنایع خودرویی و هوافضا در گرو انجام این گونه تست ها بوده است .

عملکرد و مکانیزم این دستگاههای سرووهيدروليك با استفاده از شيرهاي سرو ( Servo Hydraulic Valve ) بوده و از الکترونیک و نرم افزار بسیار خاص و پیچیده تری نسبت به دستگاههای کشش استاتیک بهره می برند ، پاسخ فرکانسی در این دستگاهها 5 kHZ و یا 5000 دیتا در ثانیه می باشد تا بتوان در هر ثانیه چندین سیکل حرکتی دستگاه را کنترل کرد . قابل ذکر است که این فاکتور در دستگاههای کشش معمولی حدود 100 سمپل در ثانیه می باشد . این دستگاه قابلیت کنترل این حجم دیتا را داشته و در هر هزارم ثانیه کلیه اطلاعات کاملا کنترل شده به دستگاه ارسال می گردد و براساس سرعت حرکت خطی دستگاه ، فرکانس کاری مشخص می گردد ، دستگاه های سری SAF مجهز به نرم افزار قدرتمند کنترلی بوده که قابلیت تعریف سیکل های مختلف بر اساس نیرو کنترل و یا جابجایی کنترل بوده و قابلیت انجام این سیکل ها با شکل موج های سینوسی ، مربعی ، دندانه اره ای ، مثلثی و تلفیقی و یا اتفاقی را دارد ، که با توجه به قابلیت های نرم افزاری می توان مقاومت به ترَک ایجاد تَرَک ، رشد تَرَک ، انجام تست های خستگی و تست عملکرد بروی قطعات و محصولات مختلف را بررسی نمود .

این دستگاه قابلیت ارائه‌ی نتايج با جزئیات کامل از قبيل مشخصات و ابعاد نمونه ، طول اوليه‌ی نمونه، فاصله‌ی فک‌ها، شکل هندسی نمونه ( circular، pipe ، rectangular و weight) و مساحت سطح مقطع نمونه، تنش‌های ديناميک (حداکثر، حداقل، متوسط، دامنه و نسبت تنش‌ها)، عمر خستگی (تعداد چرخه‌های سپری‌شده)، نمودار S-N را داراست .

فرکانس کاری دستگاههای دینامیک براساس سرعت حرکت خطی ، میزان جابجایی و ظرفیت دستگاه مشخص می گردد . این شرکت توانایی ساخت این دستگاهها تا فرکانس 100 هرتز بر اساس نیاز مشتری را دارا می باشد .

مزايا:

§ ظرفیت : 25 تن

§ عملکرد : سرو هیدرولیک Servo Hydraulic Valve

§ مشخصات فنی : فول کامپیوتری مجهز به نرم افزاری قدرتمند با قابلیت تعریف تست متد های مختلف دینامیک و استاتیک

§ کاربرد : در صنایع مختلفی که نیاز مند بدست آوردن طول عمر و رشد ترک در قطعات می باشند مانند : قطعات آلومینیومی و پلیمر های تقویت شده ، الیاف کربن و فنر ها ، آسفالت ، بتن



دیگر قابلیت ها : امکان نصب فک کششی ، فشاری و خمشی و نصب چمبر


توجه: از آنجا که درج مطالب در سایت "محبوبترین‌ها" برای همه کاربران آزاد می باشد، از همه کاربران محترم تقامندیم؛ در صورت مشاهده مطلبی خلاف واقع، غیرقانونی و یا منافی فرهنگ و اخلاق ایرانی و اسلامی در هر یک از پروفایل‌ها، از طریق بخش "تماس با ما" سایت مدیریت سایت را در جریان بگذارید.
 روابط عمومی سایت محبوبترین‌ها
Share


Notice: Undefined variable: width_tablighpx in /home/mahbobtarin/public_html/tablighat.php on line 12



صفحه اصلی | ارتباط با ما | درباره ما | خبرنامه | جستجو | نقشه سایت | RSS
محبوبترین‌های سیاسی | محبوبترین‌های ورزشی | محبوبترین‌های هنری | محبوبترین‌های اقتصادی | محبوبترین‌های دانش | محبوبترین‌های اندیشه | محبوبترین‌های فرهنگ و ادب | محبوبترین‌های ارتباطات | محبوبترین‌های تاریخ و جامعه | محبوبترین‌های بهداشت
Notice: Undefined variable: linktop1 in /home/mahbobtarin/public_html/bottom.php on line 28

تست خستگی اکسیال

محبوبترین‌ها,مشاهیر ایران,بیوگرافی نخبگان,جدیدترین اخبار,محبوبترین‌چهره‌ها,محبوبترین‌های سیاسی,محبوبترین‌های ورزشی,محبوبترین‌های هنری,محبوبترین‌های اقتصادی,محبوبترین‌های پزشکی,محبوبترین‌های فرهنگی,محبوبترین‌های دین و اندیشه,محبوبترین‌های رسانه و ارتباطات,محبوبترین‌های علم و دانش,محبوبترین‌های تاریخ و جامعه,